Alppp Aylnb bende 19 +3 um hala bulantım devam ediyor ilaçla zor ayakta geçirdim ilk gebeligimde 9 ay bulantı çektim hayat zindan oluyor bu gebeligimde aynı ilerliyor bulantısı olmayan arkadaşlar çok çok sanlisiniz 24 saat bulantı çekmek yaşanabilecek en iğrenç şeylerden biri resmen 😢
Aylnb Alppp ah kıyamam yaa, ne kadar zor bilmez miyim, günün her saati yoğun benim de hayat standartım öyle bir düştü ki, inşallah en kısa zamanda toparlarız sizin de ilk hamileliğiniz gibi uzun sürmez umarım🙏🏻
TeoMom Alppp Hay Allah canım ya gerçekten işte kimisinin daha uzun sürebiliyor bu bulantılar inşallah 20. Haftada şıp diye kesilirler🙃
Aylnb TeoMom ah inşallahh, ilk 3 ay dediler gün gün saydım azalacak diye beklerken istifralarım daha da arttı🥺
TeoMom Aylnb Çeken anlar ancak canım yani Allah kolaylık versin inşallah blr an önce biter de rahatlarsın🥰
nermin_123 TeoMom 25+2 3ayl mide bulantilarim oldu çok zor geçdi ilk 3ay çok şükür şimdi qayet rahatiz🥰
Aylnb nermin_123 ne zaman bitti kesilde bulantılar, birden mi bitti yavaş yavaş mı? Benim koku ve bulantı birden başlamıştı ne olduğumu şaşırmıştım da
nermin_123 Aylnb aynen bende öyleydim 3ay+2hafdada tamamen bitdi yani çok huzursuz oluyordum öyle saniyordum ki 9ay olucak ama çok şükür olmadi bitdi
nermin_123 TeoMom aslinda normalde kilom 41kiloydu hamilelikde 43oldum 2ay falan bundan kabak43idim şimdi bilmiyorum kök diyilim çok ariğim☺️☺️☺️
minik_koala_ve_annesi TeoMom benimde ic karnim dar canim ondan biraz supheliyim catlama ihtimali olabilir cunku 5 aylik hamileyim buyuk karnim iceri dar oldugundan disari baya buyuk😊🤭
TeoMom minik_koala_ve_annesi Evet tabi o da var benim annemin karnı çok geç çıkmış ama benim daha şimdiden kocaman karnım🙈 yine de iyi düşünelim minimum çatlakla bitireceğiz🤩🤩
Canpolattt Halime şükür ama benim pek balayi sayilmaz😕 bizde 17+5 olduk ama bulantilar hala gecmedi ilacla ayakta duruyorum hemsire simdiye kadar gecmediyse doguma kadar devam edebilir dedi.Ayrica varislerim cogaldi,ayaklarim ve baldirlarim sismeye basladi😑onun disindada cok fazla agresiflik ve duygusallik yasiyorum kendimi bazen taniyamiyorum😭
TeoMom Canpolattt Allah kolaylık versin kuzum yani zor gerçekten ama 9 ay sürmez inşallah kimisinin 5-6 aya kadar sürüyormuş inşallah en kısa zamanda biter🙏 Agresiflik bende de aşırı var eşim bıktı artık benden elimden geldiğince yansıtmamaya çalışıyorum ama hemen sinirleniyorum duygusallık zaten hepimizde vardır bugün daha önce izlediğim bir filmi izledim ve ağla ağla bir hal oldum halbuki ilk işleyişimde hiç ağlamamıştım😅
teacherozlem _hlee ben yaşadım 9 haftalıkken kanama başladı indirect comb terim de negatif çıktı ama bir haftadan sonra kanama kesilmeyince doktor yaptırdı iğneyi belki vücut atmaya çalışıyor dedi yani öyle bir kere kanama ile yapmadı ki benim riskim 3 haftayı geçti hala devam ediyor hep yatıyorum ara ara kanamalar oluyor korkma senin durumunda gerekmezdi zaten
minik_koala_ve_annesi TeoMom saglikla alalimda canim bizede bir hatirasi olur evlatlarimizin napalim🥰🤭
Canpolattt TeoMom bu dönemde eslerimizden bol anlayis bekliyoruz Allah hepimizin yardimcisi olsun ne diyelim🤷♀️
Ebru_cekin06 TeoMom 16 haftalik hamileyim bende daha gecmedi mide bulantısı tiskinme hepsi devam balayi ne zaman olur bana bilmiyorum
TeoMom Ebru_cekin06 Senin de Allah yardımcın olsun canım inşallah geçer biter bir an önce hamileliğin tadına varabilirsin cinsiyetinizi öğrendiniz mi🥰
Ebru_cekin06 TeoMom inşallah canım cinsiyeti ogrenemedik doktoru erken dedi neresi erkense 3aylik 4 aylik olcak yani 17 haftalıkken 3lu tarama var bakalim ogrenirsek ozamna ogrencem