TeoMom minik_koala_ve_annesi Bio oil aldım onu sürüyorum karın da henüz bir şey yok ama yine de sürüyorum bakalım ne kadar çatlayacak zaten kilo alıp vermekten bol miktarda çatlağım var daha fazla olmasın diye uğraşıyorum🥰
minik_koala_ve_annesi TeoMom bende bebe yag kantoron yag alovera yag zeytin yag elime gecti onla yagliyorum 🤭🤭😅😅maksat nemli tutmak onuda duzenli de yapmiyorum catlamam insallah
Nazendehanim TeoMom ben de ikiye girdim sanırım millete göre rahat bir ilk trimester geçirdim bulantılarım oldu tabi ama öyle ilaclik kilo vermelik değil ,iştah yerine geldi 😂 Allah’a emanet 14+2 ❤️
TeoMom Nazendehanim Ben de 14+5 aynı haftadayız canım çok zorlanmadan geçirmişsin kiminin bulantıları doğuma kadar bile sürebiliyormuş peki cinsiyeti öğrenebildiniz mi🥰
Dimpleee TeoMom göbeğim çıkmış olmasa hamile değilim derdim :) benim de bulantım neredeyse olmadı bi ara bel ağrım vardı geçti enerjim falan tamamen eskisi gibi umarım olabildiğince uzun sürer bu rahat dönem :) 19 haftalık olduk biz kızımla 😊
TeoMom Dimpleee Oh maşallah prensesi hiç yormamış annesini ne güzel😍 benim de blr ara halsizlik çok kötüydü bulantı yoktu ama kafam kalkmıyordu yerinden 2. Trimester iyi geldi halsizlik filan hiç kalmadı şükür 🥰 isim buldunuz mu prensese💜
Nazendehanim TeoMom evet canım çok şükür rahat geçirdim diyebilirim ,uyku halim devam ediyor bide sağa sola dönmeme karışıyor bebek 😂 öğrendik daha yeni 🥰 kızımız olacak inşallah 😍😍😍
TeoMom Dimpleee 13+0 da doktor erkeğe benziyor dedi cuma günü 15+3 te tekrar gideceğiz inşallah belli olur ben hep kız hissettim o yüzden babamıza kız olursa ben erkek olursa sen isim bulursun dedim havalı havalı🤣 erkek olursa eşim buldu ismi ama kız ismi o kadar çok ki karar veremiyorum😅
TeoMom minik_koala_ve_annesi Kimisi çok çatlamıyormuş kimisi be kadar sürse çatlıyor sanırım biraz genetik canım annende olmuş mu çok çatlak
Nazendehanim TeoMom sağ ol canım , ne zaman kontrolun öğrenirsin ya baya büyüdüler bence öğrenmek için ,doktorum çok kesin konuştu testis oluşumu yok dedi,herkes erkek bekliyordu hatta ben de ama 3 kere kız rüyası görmüştüm rüyalarım da çıkar şaşırmadım çok 😅
TeoMom Nazendehanim Cuma gideceğim canım 15+3 oluyoruz göstermesi lazım artık annesini daha fazla meraklandırmaz inşallah🤭 rüyamda kız gördüm ama herkes erkek olacak diyor cinsiyeti önemli değil ama net bir şekilde öğrenmek istiyor insan elde değil😅
Aylnb Ben de 12+4 bulantılar son gaz devam, koku hassasiyeti beni bitirdi, evimde ne yaparsam yapayım bana kokan şey her neyse geçiremedim, çok şanslısınız bulantı yoksa😔
TeoMom Aylnb Allah kolaylık versin canım ama bulantısı olanların 14. Hafta gibi azaldığını duydum inşallah senin de 1-2 hafta sonra tamamen biter 🤲🏻
Alppp Aylnb bende 19 +3 um hala bulantım devam ediyor ilaçla zor ayakta geçirdim ilk gebeligimde 9 ay bulantı çektim hayat zindan oluyor bu gebeligimde aynı ilerliyor bulantısı olmayan arkadaşlar çok çok sanlisiniz 24 saat bulantı çekmek yaşanabilecek en iğrenç şeylerden biri resmen 😢
TeoMom minik_koala_ve_annesi O zaman sende de çok olmaz canım sen aklına geldikçe sür yine ama genden şanslısın🤭 anneme sordum ben de hiçbir şey sürmemiş ona rağmen az bir çatlağı olmuş benim de öyle olur inşallah🤲🏻
Nazendehanim TeoMom kesinlikle hani şey oluyor bileyim ona göre benimseyeyim kızım oğlum diye yoksa önemli değil tabi ki ,gösterir inşallah haber verirsin burdan 🌸
Aylnb TeoMom ah inşallahh, ilk 3 ay dediler gün gün saydım azalacak diye beklerken istifralarım daha da arttı🥺
minik_koala_ve_annesi TeoMom benimde ic karnim dar canim ondan biraz supheliyim catlama ihtimali olabilir cunku 5 aylik hamileyim buyuk karnim iceri dar oldugundan disari baya buyuk😊🤭