Nur123aa Ballmom22 hiç bir belirti yok biz istiyoruz ama onlar düşünmüyor haftaya gelmezse doktorlar zorla getirecek 😄😄
Benjaminannesi Bebimmveannesi8 sadece doğum yapicam diye seviniyorum ahsha geri kalan her şey karanlık 😂😂😂
Eminecak Ballmom22 ayyy bana da ağlama krizleri gelip duruyor yarin 40 oluyoruz neden gelmiyor bizimkiler. Oglan bekletir haftasini gecer dediler oyle oluyor cidden. Nişan da gelmedi sanci da yok. Suni falan raziyim normal dogursam keske
Furkanesra06 Ballmom22 39+6 dan selamlar 👋 ne sancı var ne açılma Perşembe sezaryen olucaz bu gidişle bebiş aşağıda bile değil çok memnun sanırım içerde bende normal olsun istemiştim çok ama nasip değilmiş 🙄 bi avazda kendi sancınla kurtulursun inşallah 🙏
Ballmom22 Ayliz_123 geçen squat yapmayı denedim 3 tane zor yaptım kalkamıyorum yerimden 😂😂 çocuk da rahat sanırım gelmiyor