Ballmom22 Doğuramıyorum gerçekten fenalık geldi bi cm açıklıkla kaldım 😂😂 totem başlatıyorum nolur gelsin artık yoksa suni sancı verecekler 40+4 oldum 🥺
Deletedmom727272 Ballmom22 öcü değil yapay oksitosun hormonu o çiçeğim yine kendi sancın olucak ama ilaçla hızlandırılmış, ama yinede dilediğin gibi bebeciğine kavuş🤗🤗
Ballmom22 Deletedmom727272 ayy bilemiyorum ilk doğumum hepsi beni korkutuyor ama bi şekilde sağ salim doğsun da 😂
Ozlemyeni Ballmom22 masallah ilk dogum olup ne kadar sakinsiniz.allah sakinliginizden banada versin😂 ben telase muduru olarak napicam diye geziyorum ortalikta
Ballmom22 Ozlemyeni sorma gitsin ne sakinlik bende dolanıyorum öyle ama başa gelen çekilir diyoruz 😂😂
Ballmom22 Harleyqueen bende bugün biraz zorlucam bakalım merdiven sıcak su falan umarım yorulduğuma değer 😂😂
Nur123aa Ballmom22 hiç bir belirti yok biz istiyoruz ama onlar düşünmüyor haftaya gelmezse doktorlar zorla getirecek 😄😄
Ballmom22 Ayliz_123 geçen squat yapmayı denedim 3 tane zor yaptım kalkamıyorum yerimden 😂😂 çocuk da rahat sanırım gelmiyor
Bebimmveannesi8 Bende kendime üzülüyordum 38+5 le niye doğmuyor diye Rabbim en hayırlı en doğru zamanda nasip etsin inşAllah kızlar benimde ilk doğumum neler bekleyecek acaba bizi🫢😞