Nesine ben 3 tane kullanıyorum 2 tanesi sağlık ocağı verdi biri damla diğeri hap akşam atıyom yemekten sonra decavit var onu da yemekten sonra atıyorum 🙄. Ben 3 aydır bu şekilde kullanıyorum tok karna içiyorum aç içmiyorum canım
Kan ilacını kullanırken de 1 saat öncesi ve sonrası süt ürünü tüketmiyorm