Nesine benim değerlerimde düşük çıkmıştı. ilk , günde 1 kullandım sonra yeterli yükselmeyince 2 ye çıkarttı doktorum. Ama yemekten 2 saat sonra iç, içtikten de 2 saat sonrasına kadar bir şey yeme dedi. Yalnızca süt ve süt ürünleri değil hiçbir şey tüketmemeniz gerekiyor. Sebebi besinlerin demir emilimini engellemesi(süt ürünleri en fazla emilim engeller). Yediğinde emilim engellenir yeterli faydayı sağlamaz çoğu zaman boşuna içmiş olursun dedi. Bende istemesemde zorla bekliyorum.