Ayisigi45 canim seni üzmek istemem ama geçen ay reglime 6 gün kala bende erken gebelik testi yaptım ve bundan daha belirgin silik bir çizgi çıktı çok heveslendim gittim kan verdim negatif sonra regl oldum. Bu erken gebelik testlerine güven olmuyor. En garantisi adetinin geçmesini bekle hiç bekleyemezsen adet günü kan ver. İnsallah vardır Rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲🏻