Novaa kesinlikle yazdığınız her detaya ayrı ayrı katılıyorum. Ancak arkadaşla konuştuğunuz konuda birşeyi gözden kaçırıyorsunuz. Toxoplazma testi pozitif çıkan değil, negatif çıkan daha tedbirli olmalı. Benim evimde 6 tane kedim var. Yıllardır hayvanlarla yaşarım. Testim pozitif. Bu doğrultuda extra önlem almama gerek yok çünkü zaten öncesinde toxoplazma geçirmişim ve bağışıklığım oluşmuş. Testin yapılış amacı bu. Ve sonuç bu şekilde değerlendiriliyor. Kaldı ki, söylediğiniz gibi kedi kucağımıza geldi diye değil tabiki😁 dışkısıyla temas halinde bulunup bunu vücut salgılarından bünyemize alırsak kapıyoruz. Yani iyi yıkanmamış bir adet marul, yüzlerce kediden daha tehlikeli dediğiniz gibi. Allah evlatlarımızı sağ-salim kucağımıza almamızı nasip etsin, dört ayaklı evlatlarımıza da uzuuuuun ömürler versin🙏🐾🐾🐾 sevgiyle kalın. 🐱