Sedat_efem ikiprensannesi benimde sancım var canm hala da devam ediyo akıntım çok oluyo rabbim bir avazda dogurmayi nasip etsin🙏🙏
Sedat_efem ikiprensannesi inşallah geçer canm sancıların doğumda gelir inşallah bebek kanala mı girdi ki canm
ikiprensannesi Sedat_efem yok ona da bakıldı kanal da falan değil hersey normal diyolar bende anlamadim
Sedat_efem ikiprensannesi anladım tatlım sancı değildir o açılma oluyo ya artık vücut kendini doğuma hazirliyo ağrıdır o canım benim geçer inşallah