Lgel Kızlar belime ara ara sancı giriyor 31 haftalık hamileyim. Korkuyorum erken doğurcam diye sizce bir risk değil dimi. Bende 7 aylık doğmuşum. 😁
Ervaannesi Lgel cuma günü gittim belime sancı giriyor diye, 3 gündür çekiyordum bunu. Ama ne açıklık vardı, ne sancı çıktı hiçbirşey yok. Çokta şey yapmamak lazım 😄
Lgel Zrksvly33 olabilir canm belki diyorum çocuk artık ağır gelip belimi mi zorluyor. Oyle rahatlatıyorm kendimi
ikiprensannesi Bende 28 haftalik hamileyim ve iki gündür inanılmaz ağrı ve sancı var . Acile gittim hafif sancı çıktı açılma yok insallahta olmaz çok korkuyorum
Sedat_efem ikiprensannesi inşallah geçer canm sancıların doğumda gelir inşallah bebek kanala mı girdi ki canm
Gizemksgl Benim de erken doğum riskim var ,belim kuyruk sokumum kasığım ve bacaklarıma vuruyor bilen var mı acaba ,31 haftalığım
Lgel Ervaannesi haklısın bende kafama takmak istemiyorm ama boyle bi agriyo duruyor 15 sn sonra tekrar ayni şey tekrarlıyor
ikiprensannesi Ervaannesi aynı şekilde bende gittim dün kan idrar nst ultrason hepsine baktılar bisey yok dedi gönderdi.ama ben hala sanci hissediyorum ve bebek hiç durmadan hareket ediyor
Ervaannesi ikiprensannesi aynı bende magnezyumla felan idare etmeye çalışıyorum. İdrarda enfeksiyon var dediler ama az bişey diye ilaç yazmadılar. Acaba o bele vurur mu diye düşünüyorum. Sizin kaç haftalık?
ikiprensannesi Lgel çok şükür cikmadi ama şikayetlerim devam ediyor nedenini bilmiyorum nasıl geçer bisey demediler çarpıntı da oluyor ara ara
ikiprensannesi Ervaannesi 28 haftaligiz bende de bel agrisi var enfeksiyon falan yok dedi çok stres oldum daha çok minikler 😔
ikiprensannesi Bebek sık sık toplanıyor mu sizde ve hareketleri nasil. Benimki iki gündür aşırı hareketli gece hiç uyumadik
Lgel ikiprensannesi toplanıyor hatta toplandığı yere ağrı veriyor. Kasılıyor ovunca rahatlıyor biraz. Oyle bizde durumlar
Sedat_efem ikiprensannesi benimde sancım var canm hala da devam ediyo akıntım çok oluyo rabbim bir avazda dogurmayi nasip etsin🙏🙏