Çok teşekkür ederim. Doktor kesin olarak erken doğum riskin var demedi tedbir almaya çalışıyorum dedi ama ben yine kötü hissettim kendimi proluton diye bi iğne verdi onu vuruldum sadece iki tane verdi 2 hafta arayla ve sanırım riski olanlara her gün yapılıyormuş diye duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum bu konuda fikriniz varmı