Ebbruc canım benim sürekli oluyor kahverengi kanamam peçeteye geliyor ara ara. Be şunu farkettim ki o gün ayakta cok kaldıysam veya cok eğilip dogrulduysam yürüdüysem oluyor. Bak benim doktorum tüp bebek doktoru ve bana kesinlikle agır bir şey kaldırmamamı, cok eğilmemememi, uzun süre ayakta kalmamamı ve dışarı cıkmamı yasakladı. Progestan fitil ve iğne kullanıyorum. Dışarı cıkmıyorum bir kere cıktım onda da arabayla kısa mesafe bir yere gittim dışarı cıkıp yürümem yasak. En azından lekelenmeler durana kadar. İlla yatmana gerek yok oturabilirsin. Emin ol birkaç gün günün 3 te 2 sini oturarak veya yatarak geçirsen hemen kesiliyor lekelenme. Ve kahverenginden korkma eski kan demek o. Ben cok stres yapıyordum her ıslaklık hissettiğimde lavaboya kosup kendimi kontrol ediyordum. Doktor stres yaptıkca kanaman durmaz dedi. Gün içinde bebeğime ayetel kürsi, felak, nas acıp dinletiyorum ve faydasını gördüğümü düşünüyorum ona niyet ederek acıyorum. Ama sen her lekelenmen olduğunda dokturunu ara. Eğer yaşadığın yerin yolu engebeliyse cok sallıyorsa mecbur kalmadıkca arabaya binme. Çünkü benim lekelenmem durmuştu köye gittim akşamına yine leke geldi ve doktor evden cıkmamı yasakladı. Allah evladını sana bağışlasın🌸