Kızlar belki duymussunuzdur bilmiyorum birisi önermiş burda da bu bitkisel tedavi şeylerinden. İdrar yolu enfeksiyonu için sabah akşam aç karnina dut kurusu suyu (sıcak suyla çay gibi) demleyip içmiş. Bugün full onu yaptım karnımın ağrısı geçti hafifledi. Kullanan deneyen var mı benim gibi fikri olan ya da