Aynısını bende dusundum valla ılk gebelıgım benımde ev ısı cok yapıyorum ılk aylar bulantıdan yattım ama sonra bı enerjı geldı evde durmuyorum dısarıda cıkıyorum hastalık degıl sonucta boyle seyler erken dogum yaratmaz dıye dusunuyorum ama korkuyorum bende sen gıbı