Hanımlar ben öyle yan gelip yatayım , hareketsiz kalayım insanı değilim. Her gün dışarı çıkıyorum yürüyorum avm geziyorum kahve içmeye çıkarım anneme giderim Yani hep aktifim. Haftam 31+2 oldu çok şükür sorunsuz geldim bu vakte kadar. Sadece ilk gebeliğim olduğu için haliyle kafama bazı şeyler takılıyor cahillik işte bilmiyorum bu işleri 😂 bu hareketin içerisinde erken doğum riski söz konusu olur mu? Özellikle normal doğum düşünmüyor sezaryen istiyorum, hani artık otur totonun üstüne vaktine gelmişmiyimdir. Ay bi yol gösterin bacımlar 😍😂