Sevgiiss sizin haftalarınızda çok normal, 27ye kadar düzensiz olabiliyormuş hareketleri, benim de bazı günler hiç hissetmediğim olurdu..26dan beri düzenliydi genel olarak, şu an 32 haftalığım bugün sabahtan beri hiç hissetmedim desem yeridir..yapmadığım şey kalmadı, dürtüklemek, sessizlik, sola yatmak, çikolata yemek, sevdiğini önceden bildiğim şeyleri yemek..hiçbiri işe yaramadı..en son gelip yattım artık yarım saattir asla durmuyor kuş gibi hafifledim resmen 😂 hamilelik çok bambaşka bi delilik hali 🤦🏻♀️