cigdem4154 Gzdt İnşaAllah bacaklarımda da hafif bi ağrı var ama dün çok yürüdüm kas ağrısıdır diye tahmin ediyorum daha çok erken 37+3 olduk en azından 38 olsaydık 😑
cigdem4154 Betullyillmazx hayır peçete direkt ıslanıyor değiştiriyorum ama azar azar ıslaklık oluyor yine de
Gzdt cigdem4154 banada gecen hafta kontrole gittim kanala girmiş heran doğum baslayabilir dedi 37+1 oldum son adete göre doktor 8 gün önden gidiyor dedi ama son adete bakıyorlar bende pazartesi gidicem oyüzden öle düşünme sağlıklı olsun önemli olan o
cigdem4154 Gzdt malesef uzak 😊 arkadaşım var sağlıkçı onunla konuştum sabaha kadar bekle gece de takipte kal duruma göre gidersn dedi eşimde 3 gibi gelir eğer devam ederse onunla gideceğim 😊