Ymn3535 Kubr_a benim kızımın adıda nasipse Akça bende öztürkçe isim arayışımda denk geldim anlamı tertemiz bembeyaz demek 🌸
tarcinnnn Kubr_a kızım olsaydı adını Umay koyacaktım :) Düşünmüyoruz ama Allah nasip ederse ilerde adını Umay koyarız :)
Zolemos Kubr_a balkınsu yakamoz demek 😇 ilay , ilteriş, İlter bunlar da genel olarak ülkesini koruyan, derleyen toparlayan demek. Tomris ilk kadın hükümdar. Bilge, bengü ölümsüz kalıcı…
BuseTolga Kubr_a biz de kızımız olsaydı İlbilge koyacaktık ama ben Aydilge ve Aybige isimlerini de beğeniyorum
Vicibici Kubr_a https://www.turktarihim.com/Öz_Türkçe_Kız_İsimleri.html Bu sayfadan yararlanabilirsin ☺️
060618 Kubr_a Merhaba 😍 kızım 4 yaşında adı Almila 🤍 2.kızımıza hamileyim inşallah Asena olacak😍 belki fikir olur
Canpolat Kubr_a kızımız olsa AYBÜKE olacaktı , oğlumuz oluyor GÖKTÜRK koyacağız Allah’ın izniyle 🌹🤲🏻😀
F_gnc1307 Kubr_a yüksek dağların kar tutmayan yerlerinde yetişen dikenli otun sarımtırak çiçeğine ipar deniliyormus
Canpolat Kubr_a teşekkür ediyorum canısı Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bahtları güzel olsun 😘😀
060618 Kubr_a çocuklar anlık değişiyor duygu durumları tutarsız olabiliyor ama genel anlamda uysal Ve çok merhametli 😍
berceste5155 Bizde kızımızın adını. Umay koyacaktık ama tanrıça anlamı olduğu için vazgeçtik sanırım Aybüke koyacağız