[silindi] Kubr_a Ben mitoloji meraklisi oldugum icin genel olarak arastiriyordum , sonra esim umay anadan bshsedip bu ismi koyalim dedi. Bende kuzenime yazdim saolsun anlatti ods
Kubr_a Dark almila ismini düşünüyoruz 🤗detaylı bi açıklama bulamadım bazı kaynaklarda ibranice bazılarında arapça bazılarında öz türkçe diyor
Dark Kubr_a orjinali Almıla, kökeni tam net değil ama sonradan türeyen isimde değil, büyük ihtimal Öztürkce
Kubr_a Dark bende orjinali ‘almula’ olarak biiyorum.internette çok fazla bilgi karmaşası var kızıl elma- mina dağındaki kırmızı çiçek - kırmızı yanaklı güzel kız bu tarz bi anlamı var🤔 kafamda netleştirirsem bu isim de güzel
gokcenb Almila koyacağız inşallah. Orjinali Almıla. Elma gibi al yanaklı anlamına geliyor. Öz Türkçe bir isim. Hüseyin Nihal Atsız’ın, Bozkurtların ölümü adlı kitabında da geçiyor olması lazım :) Bütün çocuklar isimleriyle yaşasınlar inşallah
Kubr_a gokcenb detaylı bilgi için çok teşekkür ederim internette bilgi karmaşası çok fazla.. biraz daha araştırıp bu ismi de listeme alacağım🌜🌸
Dark Kubr_a ben şöyle düşünüyorum, güzel kırmızı elma gibi yanaklı anlamı var, alma(elma) ve al dan bagdastiriyorum. İkiside Öztürkce ve anlam olarak bağlantıli
Meliyyke Kubr_a maalesef öyle bir karakter olduğu için benim de aklıma dansöz geliyor. Kör cahil bir sürü insan Öz Türkçe olduğunu da bilmeyip dansöz ismi koymuşsunuz diyebilir bu da sinir bozucu olur. Ama bizim doğacak çocuklarımız dansöz asena hakkında pek bilgi sahibi olmayacaklar sonuçta, artık ekranlarda olan biri değil
Kubr_a Dark evet mantıklı vaktinizi ayırıp yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim 🌸 bu ismi dikkate alacağım 🤗