Busranurmart benm karnım ilk regl ile inmişti, dikiş düşme aldırma şeklnde değildi bnm yapıştrma mı ne deniyo öyleydi, 15. Gün pantolon giyip doktora gittiğimş hatrlıyorım sorun olmamştı normal pantolondu hamile pantolonu falan değildi, ilişki de knamanız yoksa tabi girilir 40 gün mantığı sizin vücudunzn toparlanıp hazr olması