Gullsenn Arkadaşlar 34. Haftada nst de bebeğiniz kaç kere hareket ediyor olarak çıkıyor? Bir de ben öyle çok kuvvetli hareketlilik hissetmiyorum hafif hafif vuruşlar hissediyorum bu sizce normal mi ?
RRR Gullsenn bu haftalarda biraz azalıyo canım yerleri daraldıgı için bende 35 e girdim önceden daha sert vuruyodu şimdi geriniyo ve az hareket ediyo
Gullsenn RRR bazı arkadaşlar bebek hareketlerinde uykularından uyandıklarını yazmışlar da ben de bi endişelendim
Gullsenn Esen elimize bir buton veriyorlar hareket ettikçe basıyoruz. Bugün 25 defa bastım fakat yan yataktaki gebenin 55 defa basmış olduğunu gördüm
RRR Gullsenn bir kaç hafta öncesi bende baya hissediyodum da bu iki haftadır biraz azaldı canım önemli olan iki satte bir hareket etmesi kontrol et insan sona yaklaştı baya tedirgin olmaya başlıyo 😐
Elfidam Gullsenn benin girdigim nst de birseye basmiyoruz 🤷♀️ 2prob bagliyorlar hareket ettikce grafige dokuluyor
gzmerdn Her hastanenin makinası aynı değil sanırım. Benimde sürekli gittiğimde var ama bi kereliğine gittiğim hastanede yoktu cihazları farklı. Ya bebeğin hareketleri günün her saati bir olmuyor ki. Bizimki beni gece uykumdan uyandırıyo bütün gün hareket halinde durmadan. nst de uyuyo 🙄 doktor ultrasona alınca ultrason aletine tekme atmaya başlıyo😀 ama nst uyku ilacı etkisi yapıyo çocukta. Mesela şuan olsa her dk basıcam tuşa ama nst de iki üç bazen anca 🙈 Nst daha ziyade doğum sancılarını ölçmek için. Hareketliliğini siz kendiniz daha iyi takip edersiniz. Bi rutini olmuştur artık bebeğin iki gün o rutine uymazsa azalırsa hareketleri size anormal gelen bi durum olursa doktorunuza vakit kaybetmeden gidersiniz
SedanurAydnAta Gullsenn bende de çok kasılma sertleşme oluyor merak ediyorum sancı var mı diye 🤷🏻♀️ Kuzenimin eşi 33 34 haftalıkken hep az da olsa sancı çıkıyordu 36 da doğum yaptı
Gullsenn SedanurAydnAta gün içerisinde karnınızda sertleşme oluyor mu? Ve be sıklıkla? Eğer oluyorsa doktorunuza söyleyin nst ister muhtemelen
Esen Elfidam benim girdiğimde öyle iki tane bisey bağlıyorlar o kadar nst de üstte kalp atislari en altta sanci ortada da biseyler oluyo çizgi çizgi onlar haraketleri m galiba.
Gullsenn RRR kesinlikle 👍🏻 Annelik gerçekten. Kendi canım olsa umursamam ama evlat gerçekten çok farklı duygular yaşatıyor insana. Hepimize sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah
Gullsenn Esen o iki şey bana da bağlandı fakat ekstradan birde elime buton tutuşturuldu☺️ Ve kağıtta alt alta 3 gösterge çıkıyor