ParildayanYildiz Drymama teşekkür ederim canım bende bitirene kadar kullanırım diye düşünüyorum hem doktora da sorucam bunun yorumları da kötü değil zarar gelmez heralde
Drymama ParildayanYildiz Bana ilk gunden doktor tavsiye etti multivitamin zaten omega3 falan da var icinde folbiol gibi haplarda 5mg folik asit var fazlasi da zararlı diyorlar bir arastir istersen ben biraz doktorlari dinleyince korktum 😑
cansualisa 10 haftalığız çok düzensiz kullanıyorum kızlar var mı Bnm gibi inş bebeğimde bişi çıkmaz :( unutuyorum hep