Bizde bugün 16+5 iz ve sol tarafıma yatarken. Bildiğin yürüme gibi hissettim. Sanki içimde adım atmış gibi idi. Elimi koydum elimle de hissettim 🤭 ilk hareketi mi bilmiyorum 15 haftadan beri seyirme gibi oluyordu. Ama böylesini ilk kez hissettim. Çok değişik duygular. İlk gebeliğim olduğu için erken diyenler oldu ama ben ne hissettiğimi iyi biliyorum 😄