Muge_K bende aynı senin gibiydim 21. Haftada detaylıda doktorada sordum ben birşey hissetmiyorum ne hissetmem gerektiğini de bilmiyorum diye daha dur dedi ilk gebelik hissedersin dedi ama benim annem mesela hiç hissetmemiş. Bende 22. Haftamda hissetmeye başladım ama öyle kanat falan çırpma değil kalp atışı damar atışı gibi pıt pıt şekillinde ❤️