Nurakgl Merhaba sat a göre 6 haftalık gebeyim. Bugün ilk dr kontrolümüz vardı. Yolk (beslenme) kesesi göründü ama henüz bebek oluşmamış, 10 gün sonra tekrar bakalım dedi. Yaşayan oldu mu? Daha sonra bebek oluştu mu?
Hafza Nurakgl öncelikle hayırlı olsun benimde 5 hafta 6 gümlüğüm karından ultrasyonda görülmedi daha bebek yolk kesesi görünüyor vajinal bakılmadı daha
ParildayanYildiz Nurakgl benim 6+4de kese ve yolk kesesi vardı ama 8+1de tekrar gittiğimde kesem 6.haftada kalmış bebek oluşmamıştı malesef boş gebelikti senin inşaAllah öyle olmaz 8e kadar bekle canım oluşanlar da oluyor kötüyü düşünme
Hafza ParildayanYildiz canım birde aöyle bir durum var bebek kalbi durduktan aınra bebekte kesede geriliyor aslında benim işk gebeliğimde kalp atışlarını duydugumuz haftadan küçük cıktı bebek ileri haftalarda bebek . Kalp durumca gerliyor tam anlaşılmıyır aslında ne zaman kalp durdu
Hafza Nurakgl benimde 14 mm beklemek gerekiyomuş doktor öyle diyor erken dedi bana . Kanamam oldugu için vajinal bakmıyorlarda
ParildayanYildiz Nurakgl anlıyorum seni canım bende yeni hamile olduğumu öğrendim 5.haftamda keseyi göremedim bile inşaAllah birdaha yaşamayız böyle birşeyi
Hafza ParildayanYildiz biz agnı gruptaydık seninle benimde kese işk 4-2 de gmrüldü ama hala kalp ayışı duyamadık benimde kanama var tedirginim bende
Esmay Nurakgl merhabalar hayirli olsun benimde oyle olmus tu ilk yolk gözüktü bi hafta sonra kalp atışını duyduk muhtemelen gözükür 10 gün içinde insAlllah
ParildayanYildiz Hafza ay evet hatırladım canım seni ama kanama varsa ihmal etme hemen acile git bence
Annesininportakali53 Nurakgl haftan erken kuzum bazıları 10 hafta da anca görüyor doktor açıklamış güzel bir şekilde yolk varsa bebek te vardır ve 10 gün sonra muhtemelen kalp atışıyla birlikte görürsün için rahat olsun korkma canım 🥰
Yildiz028 Nurakgl bende 5+5 de gittim kese vardi bebek yoktu. 10 gun sonra gel dedi cuma yada persembe gunu gidicem bende insallah gorurum.