Merhaba canlar, Pazartesi çok kusuyorum diye serum taktırmaya gittim kendi doktorum yoktu nöbetçi serumdan önce muayene etti ve ikiz olduğunu o gün öğrendik resmen ikisininde boyunu ölçtü. Bugün kendi doktoruma gittim tekrar serum için çünkü ayağa kalkamıyorum kendi doktorum sadece 1 tane gördü fetusu aklım karışık bnm doktorun cihazı aşırı eski ondan olabılırmı?