Dlrcem Kızlar bugün kontrolümüz vardı. Bebeğin kilosu 2400 çıktı. Diğer tüm ölçümleri normal. Ama kilosu düşük dedi doktor. 3 günde bir nst ye bağlayıp bakacak. Başına böle bişe gelen varmı 😔
Annesininkuzusu0911 Dlrcem görümcemin 34 hafta 2050 gram doktor gayet iyi dedi bence seninki de iyi 🤗
Srplbstn Dlrcem bende 35+3 te kontrolüm vardı 2250 gr karın çevresi geriden geliyor iki hafta biraz küçük dogucak dedi doktor
EvAram Dlrcem benim 38 haftalık ve 2500 kilo doktor beni de korkuttu herşey normal kilosu geri diye bende ne yapacağım bilmiyorum bir de 2 haftada da kilo almamış sezaryen doğum da istemiyorum öyle bekliyorum 😔😔
Dlrcem Kaderbuyuk nasıl yaa. Benim doktorum kilosu düşük gelişim geriliği var dedi. Başka ölçümler yaptı falan. Sonra bitek kilosu geriden geliyo diğer şeyleri normal dedi 🧐
Tusem Dlrcem kıloyla gelişim geriliği ne alaka canım cozemedım acıkcası? Benım de 35 haftada 2360 gram cıktı doktorum hersey yolunda bizim kızımız mınık dogacak sadece belli kılo sevmıyor dedı 😃
Benno Dlrcem boze de aynı şey söylendi bi hafta önce gittim 2000 di insALLAH kilo almisizdir iki hafta istirahat verdi
Dlrcem Tusem bilmem ki canım. Gelişim geriliği nası oluyo başka? Yani kilo dışında ne olursa gelişim geriliği oluyo
Tusem Dlrcem yani canım kıloyla alakası yok bu durumun daha ıyı bence önceden bende üzülürdum ama normal dogum dusunuyorsan cok rahat edersın Allahın izniyle. Yanı dese ki doktor bobregı tam calısmıyor bu haftalarda bobrekler gelıstıgı ıcın ya da ne bıleyım cıgerleri tam gelısmemiş gelısım gerılıgı bu kıloyla alakası yok. Doktorlar şaşırmış valla. Gorumceme 4 kılo ya yakın dedıler ta bır ay onceden. dogumda 3600 çıktı yanı dogruluk payı da cok yok açıkçası
Esen Bende 1 haftayı ishalle geçirdim o yüzden haftada sadece 100 gram almış dün 34+5 2400du evet biraz az almış bu hafta ama sorun yok dedi bende çok üzüldüm ama nst felan demedi hiç 🤔
Dlrcem Esen aaaa bende ishaldim çok afedersin. Bi hafta içinde bikaç gün aralıklarla ishalle geçirdim. O sebep olur mu acaba
Esen Dlrcem bana olabilir dedi. Hatta şöyle ben isal oldum mesaj attım ona ilaç al dedi reflor diye ben almadım. Gebelik şekeri için diyet yapıyorum ama önceki hafta 300 gram almıştı diyetle ben dedim diyetten mi acaba oda ceviz yumurta peynir hergun yiyorsan olmaz dedi bende dedim isalim geçmedi ondan olabilir mi bozuldu doktor ilacı almadım diye al dedi mutlaka. Bakalim ondan mi hu hafta belli olur ilk defa böyle az aldı zaten
Dlrcem Tusem tabi ölçümle gerçk arasında fark oluyomş canm. Ama ne bilim yani doktorlar öle bi havaya sokuyolar ki Hem bin tane şey sayıyolar hemde korklck bişe yok sıkı bi takiple hallederiz diyolar. Moralim bitti sabahtan beri.
Kuzeyinannesielaa Maşallah ne kadar güzel bizim düsükmü diye üzülüyorum bende 35+1 de gittim 2650 civarıydı 38de alınacak 2.sezeryan inşallah toparlarız.. sağlıkla gelsinler inşallah
Fatmadeniz Kuzeyinannesielaa özeldemi devlettemi sezaryen olucaksınz 38 de benımde ikinci Doğum olucak ilki sezaryen
Elcnerdgn Srplbstn aynısını 2gün önce banada dediler ve morelim alt üst neden kilo aldıramıyorum kafaya cok taktım