aysgul17 aynen öyle takmışlar bi normal doguma tamam normal dogum sağlıklı ama onunda riskleri var sezeryandada aci hissediyosun sonradan cokda kolay olmuyor bebekler kendileri belirlermis dogum sekillerini o yuzden oyle kafaya takmayın olun gitsin yeterki saglikla dogsun 🌸