Merhabalar. İlk bebeğime 38 haftalık hamileyim, bugün doktor kontrolüm vardı bebeğim 3600gr olmuş, doktorum iri bir bebek olduğunu ve 40 haftayı beklersek 4300lere geleceğini, normalin pek mümkün olmadığını söyledi. 38+4te Çarşamba günü sezeryan olmamı önerdi. Sizce normali beklemeli miyim? Ne önerirsiniz? Bu arada 110 kiloyum bunun da sorun çıkarabileceğini söyledi.