Pinpirikanne ben de sizin gibi 2 hafta önce ağır grip ölsürük geçirdim ve 1 hafta inat ettim ilaç içmemek için doktora da gitmedim ve sonuç olarak kanamam geldi erken doğum riski oluştu kadın dığum doktorum çok kızdı sen asıl böyle yaparak bebeğe zarar veriyorsun dedi ve antibiyotik başta olmak üzere bir sürü ilaç yazdı 3 günde toparladım şükür yani doğal yollarla imkanı yok geçmiyor geçmeyince de çocuk bizden etkilenip daha kötü oluyor tavsiyem kbb ya da göğüs doktoruna gidip acilen ilaç başlamanız