Pinpirikanne burda herkes Bi tarif vermiş kuzum ama yaramayabilir benim grip cok ilerlemiş Di öksürük vardı asırı derce 19 haftalık yım sancım oldu serklajlıyım birde ben riskli gebelik saglık ocagı surup verdi doktorunla görüştüm surup daha cok balgam cıksın diye arttırır sakın içme dedi sancılandım işte apar topar gittik tahliller yapıldı yayış yaptılar grip için serum verdiler sancı dursun die de serum taktılar bana ve aşırı derece artmış enfeksiyon yapmıs öksürük antibiyotik verdi 10, günlük onu kullanıyorum iyiyim suan bide bitkilerden uzak dur sakın yapma haftan daha kücük dedi süt ısıt bal kat dedi sıcak sıcak iç boğazını yumsatsın dedi tereyağında pekmez ısıt onu sıcak sıcak ic dedi sıcak suya şeker at yada bal kat onu iç dedi bunlar dısında başka bişey öneremem haftan kücük dedi kuzum nane limonu sordum serklajlı oldugum için tahmini gevşektir icme sakın dedi