Kkkrks Normalden doğumdan korkuyorum aslında sezaryene daha sıcak bakıyorum bu aylarda bebeği dönen var mı kızlar. ?
tuananinannesi22 Kkkrks doktor bana bebeğin baş geliş olduğunu söylemişti canım bende normal istiyorum korkuyorum da tabi ama bi şekilde olucak 😁 sağlıkla gelsinler 🥰
miraninannesii Kkkrks benim 24 ncü haftadan beri baş assagida ama malesef kilolu oldugum için doktor sezeryan dedi 32 haftaligim şuan ve çok istiyorum normal doğum yapmak😔🥴
Hamile_anne27 Mirzaaninannesiii canım döndüğünü nasıl anlıyorsunuz. Benim bebeğin kafası sağda. Sola doğru uzanmış
Mirzaaninannesiii Kkkrks hakkınızda hayırlısı olsun, normal doğum hakkında birsey diyemem ben sezaryen olduğum için, ama ilk gebeligim ve sezaryenim çok güzel geçti inşallah ikincide öyle olur o yüzden korkmuyorum.ayni hastane aynı doktora gidiyorum 5 yıl arayla
Kkkrks eylulabla_oluyor Bununla ilgili doğum sırasında yanlış ıkınma olursa bebeği vakumla çektiklerini duymuştum Buna beni tedirgin ediyor 😞
eylulabla_oluyor Kkkrks ben duymadım hiö zaten ebe ıkınmam gereken yerlerde söyledi bana 3-4 ıkınma falan anca sürdü doğum anı çokta uzun uzadıya sürmedi çok şükür bana mucize gibi gelmişti o yüzden tavsiye ediyorum zaten
Kkkrks Mirzaaninannesiii Bende sezaryen istiyorum aslında korkumdan dolayı sizin zorunlu sezaryenmiydi
Mirzaaninannesiii Kkkrks yok hayır kendi isteğimle sezaryen oldum🤗bende tam tersi normal doğumdan korkmuştum o yüzden spinal sezaryen istedim çokta güzel ve konforluydu.bebegimi hemen gördüm emzirdim, çabuk toparladım
Kkkrks eylulabla_oluyor Sizin adınıza çok sevindim ☺️ İnşallah benimde pozitif bir doğum hikayem olur
Findik92227 csmaknc nasıl yani hıçkırık nerde hissediliyorsa düz veya terstir nasıl anlayabiliriz acaba
Kkkrks miraninannesii Üzülmeyin sizin için hayırlısı hangisi ise öyle olsun bana başından beri normal Veya sezaryen demedi doktorum şuan ters ama değişebilir dedi yani ben hala bilmiyorum nasıl doğum yapacağımı
miraninannesii Kkkrks sağ sağlım kucağımıza alalım da canım doğum şekli hiç ondnli değil rabbim hakkımızda hayırlısı neyse onu versin inşallah ❤️