Tilbe-yldmn
Benimki zorunlu sezeryan canım normal doğum daha sağlıklıdır tabi ama benim çok kayiplarim oldu suniyle normal doğum şeklinde olduğu için pisikolojik olarak eğer normal doğum uygun gorulseydi bile olamazdım cesaretim kalmadı normal doğuma Rabbim herkese sağlıklı bı şekilde doğumlar nasip eylesin 🤲