Deletedmom_110 127383 Benim gönlüm normalden yana bazen de sezeryan mi istesem diyorum normal doğum sonrası vajina sorunlarıyla uğraşmak istemiyorum açıkçası 😅
127383 Deletedmom_110 bnde normal istiyorum ama korkuyorum, sezeryan da da korkuyorum😁 ama en sagliklisi bu sonucta eskiden sezeryan mi vardi millet normal yapar cikardi
Sumossseslina Ayy Uygulamaya göre 36+3 ama 37 mi sayılıyoruz halen anlayamadım🙈😀 e nabızda da 37 yazıyor çünkü , sizler nasıl hesaplıyorsunuz kızlarr ? 36 haftalık mıyım 37 mi ?