2Bebek1Anne kahvesever__ aşırı kötü bi durumdu komşular sesini duyunca gelip çocumu dövüyorsunuz diyordu yok gelmişken yardım et yıkıyoruz diyorduk 😂😂😂😂😂😂😂
kahvesever__ 2Bebek1Anne Yemen’de gelin ne varsa diyeydin şöyle meraklı komşuları hiç sevmiyorum iyi demişsiniz 🤣🤣
Doga_deniz kahvesever__ 2 yaşına gelene kadar istisnasız hergün hatta günde 2-3 kere yıkadığım oluyodu yazın. Oturmaya başlayana kadar biraz zor ama oturduktan sonra rahat oluyo
Bellacaio kahvesever__ her gün yatmadan yıkıyordum. Yaz kış farketmez ama atopik cilt oldugunu öğrendik kışın 3-4 güne düştü. Rahat uyur demişti doktorumuz o yüzden her gün yıkayıp yatırmayı öneriyordu. Gercekten de deliksiz uyurdu oğlum sabaha kadar.
Bellacaio kahvesever__ rahatlıyorlar tabi, a tabi her gün şampuan kullanmadım haftada 2-3 demişti. Simdi büyüdü her gün kullanıyorum şampuan ama bebekken gerek yokmuş
Vera09 kahvesever__ yani henüz doğmadı demek istedim 24haftalığım inşallah sağlkla kavuşuruz ozaman yıkama konusunu düşüneceğim😄💕
kahvesever__ Vera09 ha 😂 bende daha hamile değilsin sandım sağlıkla doğsun inşallah 🙏 kışa geliyor senin doğumun canım kışın çok yıkama hasta olur
Tatlisannedilekk kahvesever__ normalde 2günde 1yıkıyordum ama havalar aşırı sıcak hergün yıkıyorum bazen günde 2kez yıkadığım bile oluyor, oğlum 20buçuk aylık bu arada