ada58 sezaryende belki günlerce geçmeyecek ağrılar yaşamaktansa normal doğumda sadece o gün ağrı çekip doya doya anneliği yaşamak istiyorum açıkcası ama korkular korkular… bu korkularla günlerimi rezil ediyormuşum gibi geliyor. korkuları bi kenara atıp olumlu düşünüp derin nefesler alıp sadece bebeğimi düşünmek istiyorum. eminim bunu başarabilirsem herşey çok kolay olacak 🤗