Gulcandnrts valla canım isterse 10. Gebeliğin olsun bu korkuların çok normal 😅 bende 4. Doğurdum yaklaşık 9,5 hafta önce ( ki ben 3 senedir her sene bitane doğurdum ) yine de totom Yusuf Yusuf’du her seferinde 😅 ama pozitif olmaya çalış, kendine ve bedenine güven. Bu kadar kadın doğuruyorsa bende doğururum diye kendini motive et. Akışına bırak. Biliyorum kolay değil ama yapmaya çalış. Doğumda da doğru nefes alışverişleri ve doğru zamanda doğru ıkındığın sürece güzel bir doğum geçirirsin.