2kedi1beybi MERHABA ! 4+5 hamileyim. Yarin kadin dogum randevum var. Ultrasonda bir sey gorunur mu? Sizin keseniz ne zaman gorunmustu?
Benimennembirmelek 2kedi1beybi cnm ben ilk gittiğimde 8 haftalikti keseyi gördük ama daha öncesinde gitmemistim
2kedi1beybi Omay0707 geçtiğimiz pazar günü 296 idi. Tekrar yaptırmadım. Daha doğrusu dün devlette yaptırdım ama karışıklık olmuş ve hcg testi istememişler. Sonuc almaya gidince üzüldüm biraz. Boşuna kan verdim 🤭 neyse kan değerlerine bastırmış oldum.
BbGeBe 2kedi1beybi benim kesem 6 haftalıkken vajinal ultrasonda görünmüştü. Normal karından ultrasonda görünmez demişti doktorum. Beta hcg nin 500 ün üstünde olması gerekir kese görünmesi için demişti. 7. Haftada da kalp atışı duyulmuştu.
2kedi1beybi Pamugum02 bana da bugün gittigimde yarın ultrasonda baktirirsin tekrar kan verme dedi doktor.
2kedi1beybi Pamugum02 bende öyle biliyorum ama bugün öyle söyleyince şaşırdım. Beta hcg falan da bilmeden öyle söyledi.
melikenehir Pamugum02 gecen pazar gittim görünmedi değerlerim 700 çıktı sali günü çağırdığında 3.5 mm büyüklüğünde gördü keseyi ama çok küçük olduğu için haftasını söyleyemedi
baby22_ 2kedi1beybi acısız bir işlem. Vajinal ultrason çubuğuyla bakıyor doktor. Her zaman en net veriyi vajinal ultrason verir.
Aslglyy 2kedi1beybi yok ya hiç acısı yok doğum zamanındaki alttan muayene gibi değil. Alttan ultrasonla bakıyorlar
Diren_kama Mecbur kalinmadik sürece alttan baktirmayin . Ha korkulacak bir şey değil .acısı falan yok yani . Bunu çoğu doktor yanlış olduğunu söyler herhangi bir sıkıntı terslik yoksa tabi alttan muayene onermez Ben 5+2 de keseyi 6+2 de kalp atışını duydum
Deletedmom727272 2kedi1beybi 4+6 da görmüştüm ben şahsen, eğer geç döllenme değilse görebilirsiniz, ancak vajinal ultrasonla görünebilir çünkü mm’lik bişey😌
2kedi1beybi Yildiz028 inşallah bende görürüm yarın çok erken gibi geliyor ama sorun varsa en azından bileyim diyorum erkenden