Benim ailemde yok. Aşırı kilo alımım falan da yok. Doktoruma söyledim o da bebeğin suyuna bakalım dedi. Sonra bakınca gerek yok, fazla meyve yeme dedi. Bir de açlık tokluk şekerime baktıracağım bu hafta. Aç karnına okadar şeker verilmesi bana yanlış geliyor, bir de 2 dilim baklavaya eş diyolar ama ben sanmıyorum. Yinede insan kararsız kalıyor.