Neslikra06 Mervestark ben yaptım tek memeydi 3 tane oldu doğumda ama iyileştikçe düzeldi şişlikler indi ama yine de kabız olmamaya çalışıyorum olunca çok fena kanıyor 😪
minigimankara6- Ben gebelik öncesi hemoroid ameliyatı oldum 2 tane iç dış aldılar 4 evre idi şuan tekrar var hemoroid hamilelikten normal doğum diyor doktorum 39 haftalık hamileyim korkuyorum muaneye gittiğimde ameliyatı yapan doktoruma bilgi vericem bakalım
Mervestark minigimankara6- ya çok geçmiş olsun ameliyat nasıldı peki bende 3 meme var dışarda, lazerle mi alındı onlar
minigimankara6- Mervestark hayır 4 evre lazer olmuyor dedi doktor spinal anestezi ile ameliyat oldum 2 tane iç ve dış aldılar 1 gece hastanede kaldım ilk abdest çok zordu sancılı 20 gün süreç yaşadım reglimede denk gelmişti bana zor geçti 8 dikiş vardı popoda gaz çıkarmak ve büyük abdest yapmak bir lütufmuş resmen o zaman anladım 🥲 üstüne hamile kaldım şimdi normal doğumda oluşacak hasardan korkuyorum Allahım büyüktür tekrar yaşamak istemiyorum o acıyı
Aysunnnn_ Mervestark Bende 4. Evredeyim doktora dedim bende hemoroid var normal doğum yapmam sakıncalı olur die oda dedi genel cerrah karar verir normalmi yoksa sezeryanmı olacağına yani kalmışım genel cerrahin insafına 🙁
Lavinia_35 Eğer istenirse Doğumdan hemen sonra mi yapılıyor ameliyat Yoksa bir kaç gün sonra mı lazerle mi ? Kadın doğum yaparım bu ameliyatı
minigimankara6- Mervestark 1 evre lazer oluyor dedi ama siz yinede doktorla görüsün cünkü ben sancılanmıştım artık patlama noktasına gelmişti mosmor olmuştu böylesine acı oldugu bilseydim hic utanmaz kücükken lazere giderdim
Mervestark minigimankara6- benimle öyle küçüklükten beri var, artık iyice büyümeye başladılar, wcde çok fark ediyorum, keşke utanmasaydım önceden yaptırsaydım :(