Mervestark Arkadaşlar normal doğum istiyorum ama 4. Evre hemoroidim var, ama hiç bir zaman ağrılı olmadı normal yaşantıma devam ettim hep. Bi kaç yazı okudum tehlikeliymiş hemoridli doğum yapmak, bu rahatsızlığı olup da doğum yapan var mı bilgi verir misiniz
ipekveatlas Mervestark ay bacım ben olsam asla kalkışmazdım.. neden diye sorarsan benim doğumumda ıkınmaktan (daha önce kabızlık sorunum bile yoktu hemoroid hiç yoktu) hemoroid oluştu eğer önceden olsaydı ne duruma gelirdi bilmem.. tabii beniö doğumum cok zordu 25 dk ıkındım bunun etkisi de büyük olabilir
Sehergok Mervestark Mervestark bende aynı durumdayım. Doktorum herhangi bir sorun oluşturmaz dedi eğer olursa da 15 dk operasyon yaparız hemen ayağa kalkarsın dedi
Whitewomen Mervestark Daha önce makat çatlağı problemim vardı ara ara olurdu. Doğum dan sonra 3 ay çektim doğumdan daha beterdi. Şimdi yine hamileyim ve sezaryan mi yapsam diye düşünüyorum.
Mervestark ipekveatlas ya geçmiş olsun, benimde hamilelikle daha büyüdüğünü hissediyorum ıkınırken:( ama sezeryandan çok korkuyorum 23 haftalığım daha doktorumla doğum hakkında hiç konuşmadık
Whitewomen ipekveatlas Aynı şekilde doğumdan sonra 3 ay boyunca makat çatlağı çektim şimdi yine hamileyim sezaryan mi yapsam diye düşünüyorum. Doğum acısından daha beter bi acı lavobaya çıkmak
Mervestark Sehergok aaa öyle mi çok iyiymiş için rahatladı, bende konuşayım doktorumla bu konuyu🙏🏻🌸 geçmiş olsun
Mervestark zamloss123 aslında sonradan oluşan ağırlardan ve deformasyonlardan korkuyorum, bu arada sağlıkla büyütün bebeğinizi🌸
ipekveatlas Whitewomen sorma ölüyorum sandım bende ilk tuvalette:( simdi daha iyiyim sükür bidaha normal doğum yapmam
Whitewomen Mervestark Açıkçası doktora gidip göstermek istemediğim için biraz bekledim kendi cabalarimla geçmesini bekledim öyle de oldu en son artık gidiyim dedim ama daha iyiydim doktor mecburen baktı ve geçmek üzere sıcak suya oturmaya devam et dedi çok şükür geçti
zamloss123 Mervestark teşekkür ederim odaya geçtikten sonra agrı kesici serum iğne her şeyi yapıyorlar ağrı felan kalmıyor ama deformasyon oluyor illaki bu ameliyat izi anlamında değil sezeryan göbeği dedikleri şekilde ama sporla halledersiniz
RdvnMlkn Mervestark ben normal dogum yaptım ama mahvoldum şimdi çok korkuyorum en çok hemoroit yüzünden