Hamile kalmak için muayeneye gittiğimde aspirin başlamıştım aylarca onu kullandım. Kalp atışını duyar duymaz 7. haftada Oksopar başladım. Bana sakın yeme diye bir şey demedi netten bakmıştım soğan,sarımsak,acı yemeyin yazıyordu doktora sordum yok öyle bir şey dedi. Doğuma 2-3 ay kala bıraktırcam Oksoparı fazla kan kaybedersin dedi 😊