annesinin_beybisi Berf123 ben de anlamadım 26 da gittim ters pozisyon dedi 29 da gittim yani bu hafta yine ters dedi ama hep kasıkta hissediyorum hıçkırıkları. üst üste bir sürü pıt pıt yapıyor ordan anlıyorum 🙂
annesinin_beybisi Berf123 inşallah döner dönmesi için ne yapmak lazim bilmiyorum yürüyüş ve hareketle döner mi acaba
Berf123 annesinin_beybisi bende bilmiyorum ama kayınvalidemler eski toprak herzaman merdiven in çık yğrüyğş yap derdi bu gittigimde doktorumda hareketsiz kalma yürüyüş yap dedi belki işe yarıyordur