Berf123 Bebegi makat geliş olan varmı hıçkırıgını enrede hissediyorsunuz? Veya dogum pozisyonunda olanlar hockırıgı enrenizde hissediyorsunuz ikisi arasındaki farkı nasıl anlıyorsunuz döndümü dönmedi yani
Berf123 Ozgeozgul doktora gidiyorum makat geliş diyor eve geliyorum ben döndüğünü hissediyorum anlamadım bu işi
Berf123 Ormanmeyveli bende göbegşn altlarında yada o nadiren o hizalarda hissediyorum döndğ diyorum doktora gidince doktor makat geliş diyor
Ozgeozgul Berf123 bende aynı şekilde bu arada aşağıda hissettiğimd doluyor hıçkırığı yine makat geliş oluyor bende bekliyorum dönmesini
Eslem_1 Hıçkırığı bir kenara bıraktım doğru düzgün hareketini bile hissetmiyorum 39. Haftadayım 😀 makat geliş
Berf123 Eslem_1 sonuna kadar bekleyenlerdensiniz sizde sanırım bende bekleme taraftarıyım 😂 İnşallah döner
Eslem_1 Berf123 doktor 2 kez alalım dedi ama herhangi bir risk durumu olmadığı için beklemek istedim belki sancıyla vs döner diye bir umut bekliyorum 😀 yani dönse de dönmese de sezaryende olsa beklemek istedim açıkçası..
Berf123 Eslem_1 bende böyle yapmayı düşünüyorum sezeryanda ayaga kalkamamaktan korkuyorum ben toparlanamam diye
Ozgeozgul Berf123 internette yazılan şeyler ama dönesi yoksa dönmüyor ya da dönse de geri dönüyormuş onu anladım
Berf123 annesinin_beybisi bu nadıl oluyor acaba ya baş geliş olanlarda aşagıda hissediyor bizde kasıkta hissediyoruz galiba anlamanın bşr yolu yok 🙄
annesinin_beybisi Berf123 ben de anlamadım 26 da gittim ters pozisyon dedi 29 da gittim yani bu hafta yine ters dedi ama hep kasıkta hissediyorum hıçkırıkları. üst üste bir sürü pıt pıt yapıyor ordan anlıyorum 🙂