berilveannesi aslında 3 ay boyunca anlaşılması bebek gelişimi vs çok çok iyiydi ultrosonda hareketliydi çok ama 3 ay boyunca bütün belirtileri çok felaket bi şekilde yaşamışım 7 24 kusuyorum betam da sonradan farkettik fazla yükselmiş sürekli kanamam vardı rahimde bebek çevresi ful kandı adet gibi görüyorum son 1 hafta üzüm parçacıkları gibi et parçaları düştüm meğerse eşimde mol varmış onunmuş