38+5 benim bebeğimde hala dönmedi ve dönecek gibi de değil. Doğum pozisyonu almadığı için midir bilmiyorum çok fazla sertleştiriyo karnımı çok kasıyo karnım sürekli taş gibi ve son günler olduğu için artık büyüdü de kendini gerdikçe karnım acıyor hareketleri vs de baya zorluyor bel kasık ağrılarım çok oluyor. Ne rahat yatabiliyorum ne oturabiliyorum. Sizde de böyle mi acaba?