Sevgiarf 37 haftalıkken benim minnoşda dönmemişti. Şimdi 38+6 doktor döndüğünü söyledi. Gunde 1 saate yakın yürüyüş yaptım. Ve tamamen kendi isteğine kaldı. Yani önünüzde uzun bir süre var her an dönebilir. Siz gerilmeyin sıkıntı yapmayın kendinize. Bebişin Keyfi, isteği ne zaman dönmek isterse o zaman dönecektir yeterki sakinliğinizi koruyun. Bu arada Birde İnşikak suresi dinletiyorum. Hem doğumu kolaylaştırıyormuş hem de dönmeyen bebeğin dönmesini sağlıyormuş.