Zuzununannesi01 Nazendehanim ya internette yorumları okudum çoğu kişi hormonları düzelttiğini yumurtalıkları çalıştırdığını yazmış hatta bıraktıktan sonra hemen hamile kaldım diyende çok vardı
Nazendehanim Zuzununannesi01 olabilir canım yanlış yönlendirmek istemem ben oldum olası ilaç çok kullanan biri değilim zaten sen tabiki doktor tavsiyesine uy 🌸
Zuzununannesi01 Aysehsdmr doğrudur canım kimyasal olduğunda 1 adet gör yeter demişti bakalım bunda ne dicek
Zuzununannesi01 Nazendehanim bende hiç kullanmadım ilaç canım her ilacın az da olsa yan etkisi olur diye biliyorum zaten bu ay tek kullanırım birakırım adetlerim düzenli zaten
SusamTanemibeklerken Zuzununannesi01 eşim le birlikte canım kendimizi hazır hissetmedik fakat arayı o kadar açmamak gerekiyormuş hemen de olmayınca olmuyor nasip