Allahkahretmesin1 bebekece Şimdi gitsem kese gözükecek sadece 1 veya 2 hafta sonra tekrar çağıracak biraz da o yüzden gitmek istemiyorum kastane uzak kalıyor çünkü mecbur eşimle gitmek zorundayım
Allahkahretmesin1 can_1anne aynen öyle hem de şimdi gitsem kese gözükecek 1-2 hafta sonraya tekrar çağıracak hastane uzak kalıyor mecbur eşimle gitmek zorundayım işten izin alması vs sıkıntı olmasın diye erteliyorum
Nur87 Crnn_1 hayırlı olsun canimm genelde 6. haftada azda olsa duyulur dediler ama inşallah duyarız yarın hayırlı haberlerle inşallah🙏duam seninle