Allahkahretmesin1 Kızlar 5+4 hamileyim henüz hastaneye gitmedim sadece kan vermeye gittim ilk ne zaman gitmem gerekir siz ne zaman gitmiştiniz
Fatmayy Allahkahretmesin1 bende 5+6. Günümde gittim . Genelde 5. Hafta gidiliyor . Kese oluşumuna bakmak için
Deletedmom727272 Allahkahretmesin1 betayı öğrendiğimde doktoru aradım 1500de kese görürüz dedi hemen takvimden hesapladı telefonda 4+6 ya denk geldi tebrikler🎈
Deletedmom52620 Allahkahretmesin1 test yaptım pozitifti doktoruma haber verdim testi attım hayırlı olsun testte göre pozitif dedi birde kan ver bakalım dedi acile gittim kan verdim sonucu kendisine attım gebelik var kese gözükür dedi pazartesi gelin ultrasonla bakalımx
Allahkahretmesin1 Fatmayy Açıkcası biraz daha beklemek istiyorum gitmişken kalp atışını da duyayım diye ama kararsızım
Allahkahretmesin1 bebekece ben de 1-2 hafta kadar beklemeyi düşünüyorum hem kese hem kalp atışını duymak için ama bir yandan da kararsızım
can_1anne Allahkahretmesin1 bence de bekleyin çünkü bir hafta tekrar geçmek bilmiyor merak içinde kaliyorsunuz
bebekece Allahkahretmesin1 garanti olması için bekleyebilirsin benimki tüp bebekti zaten geç döllenme gibi bi durumu yoktu
asetonluoje Ben de 5+3 te keseyi gördüm 🙈 ilk muayeneye ilk müsait olduğunuz zamanda gidebilirsiniz 🕊
Allahkahretmesin1 can_1anne aynen öyle hem de şimdi gitsem kese gözükecek 1-2 hafta sonraya tekrar çağıracak hastane uzak kalıyor mecbur eşimle gitmek zorundayım işten izin alması vs sıkıntı olmasın diye erteliyorum
bnunrn_1 Allahkahretmesin1 ben 5 haftalıkken gittim keseyi ultrasonla tam olarak göremedi kandan baktı hcg haftaya göre normal dedi 1 hafta sonra gel dedi inşallah haftaya görürüz🤲🏻
Allahkahretmesin1 bebekece Şimdi gitsem kese gözükecek sadece 1 veya 2 hafta sonra tekrar çağıracak biraz da o yüzden gitmek istemiyorum kastane uzak kalıyor çünkü mecbur eşimle gitmek zorundayım